Friday 7 December 2012

Still Waiting..


Today, aku nak cerita pasal orang yang aku menaruh HARAPAN kepada dia. Walau apa pun yang berlaku, i always have the PATIENCE to wait for him. Orang selalu cakap jangan TERlau berharap kepada seseorang sebab nanti hati sendiri yang TERluka tapi nak buat macam mana aku tak boleh nak MELUPAKAN dia =( Bila aku nampak dia senyum hati aku rasa HAPPY tapi bila aku nampak dia muram hati aku rasa SEDIH. Perasaan aku bergantung kepada dia apabila dia senyum ATAU pun muram. I already do not know what I SHOULD do sebab sikit pun perasaan aku kat dia tak penah BERUBAH. Aku dah penat dah nak menahan PERASAAN ni tapi tak akan aku nak luahkan kat dia. Mana pergi  nya MARUAH diri aku kalau aku buat macam tu. Hee, terpaksa lah tunggu sampai dia SEDAR sendiri. Hurmm..

No comments:

Post a Comment