Sunday 23 September 2012

Be mine?

*Ambil kain buruk bersama breeze , lap blog yang dah berhabuk ni* Tengok dah start mencarut dah ! Aku nak tanya ni , kenapa kau benci aku sangat haaa ?! Disebabkan benda yang tak sure betul ke tak kau nak tuduh aku macam macam . Ehh , tak reti nak siasat dulu ke sayanggggg . It's okayyy , biarkanlah kau benci aku , aku tak kesah , teruskanlah membenci until kau tahu perkara sebenar . Serious , semenjak kau benci aku , perangai kau lain gila gila . Bukan macam kau yang dulu . Weii , aku nak kau yang dulu , yang rapat dengan aku , yang kuat . Pleaselahhhhh ! Setiap kali kau bertembung dengan aku tak sah tak cari pasal . Ada je benda yang kau nak cakap . Lagi lagi budak budak yang selalu ikut kau tu , eeeeiiiii seriously menyampah . Annoying tahu tak . And setiap kali aku nak jelaskan benda tu , kau mesti nak potong ayat aku , kau bagi alasan macam macam , kau tak nak dengarlah , nak masuk kelaslah . Eh weeiiii , apa masalah kau haaaa ?! Apa yang dah diorang racun kau sampai kau dah jadi macam ni ?! Fikirlah secara professional sikit , kau kan dah kawan dengan aku lamaaaaaaaaaaaa . Dah bertahun dah wei , Takkan kau tak kenal perangai aku macam mana . Kau tahu baik buruknya aku , aku takkan buatlah semua tu . Kalau kau still dengan pendirian kau , teruskanlah . 

No comments:

Post a Comment