Monday 8 October 2012

About Me

Hi, harini aku nak story pasal aku tapi aku sendiri tak boleh nak nilai diri aku sendiri sebab ketika aku melakukan sesuatu perkara tiada cermin yang selalu akan ada di depan aku pada setiap masa untuk melihat sendiri diri aku macam mane? So aku akan story pasal aku yang aku sendiri pun tak pasti. Aku rase aku ni FRIENDLY, suka kawan dengan orang ikhlas aggap aku kawan dia tapi kalau bab-bab nak intro depan-depan ni memang segan la and aku mengaku yang ada ketika aku ni GEDIK sebab bagi aku standert la kalau seseorang wanita itu gedik tapi jangan terlebih sudah la. Aku juga suka dengan orang yang BAIK HATI mcam kawan yng aku ada sekarang maybe aku patut bersyukur sebab ada kawan macam diaorang. Hurm, sometime aku ni PANAS BARAN juga tau tapi akan cuba supaya tak marah siapa-siapa lagi because aku nak  jadi perempuan yang lemah lembut (konon je la). Haha tak ada la aku nak jadi diri aku sendiri bukan sesiapa dan bukan orang lain, just me!. Tak kira la aku berubah RUPA ke, SIKAP ke, NAMA ke yang pasti orang tu tetap diri aku sendiri. -> Nor Atifah :D..

No comments:

Post a Comment